Premio

   Cu un accent deosebit pe respectul faţă de clienţi şi cu un obiectiv de a oferi 101% satisfacţie, magazinele-service Premio sunt prin natura lor proiectate ca nevoile şi confortul individual al fiecărui client în parte să fie deservite şi asigurate de o echipă de profesionişti.
Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi este un concept al companiei Goodyear, furnizat partenerilor în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există aproape 4.000 de magazine-service Premio, HiQ sau Vulco, din care peste 300 lansate numai în anul 2009, toate reprezentând acelaşi concept. În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.

În prezent, magazine-service Premio sunt funcţionale în 6 ţări din Europa de Est. Acum reţeaua Premio este activă şi în 29 magazine-service din România.