Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată
de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi
este un concept al companiei Goodyear, furnizat partenerilor
în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost primul
pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există
aproape 4.000 de magazine-service Premio, HiQ sau Vulco, din
care peste 300 lansate numai în anul 2009, toate
reprezentând acelaşi concept. În aceste magazine-service se
găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi
alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb,
clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente
pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.
În prezent, magazine-service Premio sunt funcţionale în 6 ţări din Europa de Est. Acum reţeaua Premio este activă şi în 29 magazine-service din România.
În prezent, magazine-service Premio sunt funcţionale în 6 ţări din Europa de Est. Acum reţeaua Premio este activă şi în 29 magazine-service din România.